فرصت های بورس تحصیلی در هلند، دانمارک و چک

بورس تحصیلی واسه ادامه تحصیل رایگان یا ارزون در دانشگاه های بیرون مرز کشور در دسترسه و اگه شما از رزومه و بیانیه هدف و پیشنهاد نامه خوبی بهره مند باشین، هزاران فرصت بورسیه در ۵ قاره  جهان آماده پذیرش شما هستش.
با در نظر گرفتن افزایش غیر منتظره قیمت ارز در ماه های گذشته و محال بودن تحصیل آسون خیلی از دانشجویان ایرونی در بیرون مرز کشور، اخذ فاند واسه تحصیل لازمه و به  همین خاطر هر هفته نگاهی داریم به جدید ترین فرصتای بورسیه در رشته های جورواجور در سراسر دنیا.

اگه به دنبال پذیرش با بورس تحصیلی هستین، سرویس دانشگاهی ما رو در نظر داشته باشین و واسه مشاوره رایگان به این مراجعه کنین.

بورسیه دانشگاه چک

دانشگاه ماساریک (Masaryk University) دومین دانشگاه بزرگ و مهم جمهوری چک و عضوی از گروه کامپوستلا و شبکه اوترخته. از دید قدمت تاریخی، این مؤسسه سومین دانشگاه جمهوری چکه که بعد از دانشگاه‌های چارلز و پالاچکی در سال ۱۹۱۹ میلادی تأسیس شد.
الان دارای ۹ دانشکده و ۳۵۱۱۱ دانشجو می‌باشه. نام این دانشگاه برگرفته از نام اولین رئیس جمهور چکسلواکی جداگونه توماش مازاریکه.

در سال ۱۹۶۰ به افتخار زیست‌شناس مشهور اهل جمهوری چک این دانشگاه ژان اوانگلیستا پورکین نامیده شد، ولی در سال ۱۹۹۰ بعد از انقلاب ولوت به نام اصلی خود یعنی، دانشگاه ماساریک تغییر نام داد. از سال ۱۹۲۲ تعداد ۱۹۱۰۰۰ دانشجو از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شده‌ان. براساس اطلاعات سال ۲۰۱۴، دانشگاه ماساریک دارای بیشتر از ۳۵٬۰۰۰ دانشجو و بیشتر از ۲٬۲۰۰ هیئت علمیه.

این دانشگاه در بیشتر از ۴۰ دوره لیسانس، ۵۰ دوره فوق لیسانس و ۵۰ دوره دکتری فعالیت داره که بعضی از اونا به زبون انگلیسی، آلمانی و یا ترکیبی از هر دو زبون ارائه می‌شن. بخش بین‌الملل این دانشگاه در آسون کردن نقل و انتقال دانشجویان نقش مهمی اجرا می‌کنه. فقط در سال تحصیلی ۱۳–۲۰۱۲ دانشگاه ماساریک پذیرای بیشتر از ۱۰۰۰ دانشجو از سرتاسر جهان بوده.
در سال ۲۰۰۷ موزه مندل در این دانشگاه تأسیس شد که امروزه تبدیل به مکانی واسه گسترش و گسترش علم بین آحاد جامعه شده.

بورسیه دکترا در دانشگاه ماساریک (Masaryk University) در کشور جمهوری چک واسه رشته های بیوشیمی، زیست شناسی مولکولی و یا سلولی با موضوع جایزه دکترا در تحقیقات زیست شناسی پزشکی – سیگنالینگ گیرنده تیروزین کیناز (RTK) است که در گروه زیست شناسی، دانشکده پزشکی دانشگاه ماساریک، برنو، جمهوری چک ارائه می شه.

  • مهلت ارسال: تا ۳۰ آوریل ۲۰۱۹ (با مصاحبه رسمی در نیمه دوم ماه ژوئن)
  • تاریخ شروع: سپتامبر ۲۰۱۹

برنامه چهار ساله از ۶ ماه قبل (یه دوره قبل) از دکترا تقسیم شده، و پس از اون سه و نیم سال تحصیلات تکمیلی در یکی از آزمایشگاهای تحقیقاتی گروه انجام می شه.
مرحله قبل از دکترا شامل چرخشای کوتاه، دوره های مشترک و انتخاب یه پروژه دکتراه. چهار جایزه PhD واسه محققان برجسته جوون با پس زمینه بیولوژیکی در دسترسه و به روشنی پتانسیل کارآفرینی علمی جداگونه و بسیار موفقیت آمیز آینده رو نشون میده.

چهار موقعیت PhD واسه محققان برجسته جوون با پس زمینه بیولوژیکی در دسترسه و به روشنی پتانسیل کارآفرینی علمی جداگونه و بسیار موفقیت آمیز واسه آینده رو نشون میده. تعامل میان رشته ای بین المللی در پروژه های بلند پروازانه در مورد زیست شناسی پزشکی و کار تو یه محیط الهام بخش و بسیار مشارکتی با فرصتای جور واجور واسه تحصیل، آموزش و رشد حرفه ای در دسترسه.

این مقاله را هم بخوانید :   ۲۰ حقیقت جالب درباره بدن انسان که کمتر کسی از آن ها باخبر است

بورسیه دکترا هلند

دانشگاه توئنته (University of Twente) دانشگاهی در شهر انسخده در هلنده. این دانشگاه برنامه‌ های پژوهشی و آموزشی (دوره های منتهی به مدارک تحصیلی) در علوم رفتاری و اجتماعی و هم اینکه مهندسی ارائه می‌کنه. اعضای این دانشگاه هم جهت با حفظ رسالت و دیدگاه ‌های کارآفرینانه خود، به مشارکت اقتصادی و اجتماعی در منطقه ‌ای که دانشگاه در اون واقعه، معتقد هستن.

این دانشگاه با دانشگاه صنعتی دلفت و دانشگاه فنی آیندهوون تحت سند و نهادی به نام ۳TU.Federation همکاری می‌کنه. دانشگاه توئنته هم اینکه عضوی از کنسرسیوم اروپایی دانشگاه‌های مبتکره. در رده‌بندی دانشگاه لیدن در سال ۲۰۱۴، دانشگاه رتبهٔ جهانی ۱۰۲ و ۳۸ اُم در اروپا رو به دست آورده. در رتبه‌بندی رتبه بندی جهانی دانشگاه‌های کیو. اس در سال ۲۰۱۳، دانشگاه رتبهٔ کلی ۲۲۸ جهانی رو داشته.

رتبهٔ جهانی اون در مهندسی و فناوری، ۱۳۵؛ در علوم طبیعی، ۲۳۰ و در علوم اجتماعی و مدیریت، ۳۱۱ بوده.
در رتبه‌بندی سال ۱۴-۲۰۱۳ رده‌بندی آموزش عالی تایمز، دانشگاه، رتبهٔ ۱۷۰ رو در سطح جهان ازآن خود کرده. در همین رده‌بندی، دانشگاه رتبهٔ ۷۳ جهانی در علوم مهندسی رو داشته.
در رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهان (رتبه‎بندی شانگهای یا ARWU) دانشگاه رتبهٔ ۷۶ تا ۱۰۰ جهانی رو دارا بوده.
دانشگاه توئنته لقب کارآفرین‌ ترین دانشگاه هلند رو داراس.

رشته های تحصیلی: مکانیک|مواد/متالوژی|ریاضی/آمار|فیزیک

شرایط و مدارک لازم 

  • مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد در رشته های مربوط به معدل A
  • مهارت زبون انگلیسی عالی
  • اقدام واسه اخذ پذیرش دانشگاه ترنت
  • رزومه، مدارک تحصیلی و ریزنمرات، پیشنهاد نامه تحصیلی، پروپوزال تحقیقاتی
  • لیست مقالات

ارزش بورسیه

  • حقوق و دستمزد ماهیانه شروع از € ۲٫۲۲۲ – در سال اول و حقوق و دستمزد € ۲٫۸۴۰، – در سال چهارم
  • امتیازات تعطیلات ۸٪ از حقوق هرساله ناخالص سالیانه و جایزه سالیانه ۸٫۳٪؛
  • طرح کامل بازنشستگی؛

بورسیه دانشگاه University College Lillebaelt  

این دانشگاه یکی از هشت سازمان منطقه ای جدید تحصیلی در دانمارکه که برنامه های تحصیلی در مقطع کارشناسی کلیه رشته ها رو در بخش جنوب غربی دانمارک ارائه می‌کنه. موضوع بورسیه پرستاریه در مقطع کارشناسی. شرایط و مدارک لازم عبارتند از مدرک دیپلم با معدل عالی، ثبت نام در دانشگاه، مهارت زبون انگلیسی عالی و رزومه، مدارک تحصیلی و ریزنمرات، پیشنهاد نامه تحصیلی. از همه کشورها دانشجو پذیرفته می شه.

  • پوشش شهریه یه ترم (۴ ماه)
  • مستمری ماهانه ۶ هزار کرون دانمارک
  • مدت زمان پوشش بورسیه: یه ترم تحصیلی
  • مهلت اقدام: ۱۳۹۷/۰۸/۱۰(۱ نوامبر ۲۰۱۸)

توجه کنین که رابطه با استادان قبل از فرستادن مدارک ترجمه شده (بدون نیاز به مهر وزارت خارجه و دادگستری) اجباری بوده و شانس دریافت بورس رو زیاد می کنه.