چگونه می توان کمپرسور مناسب را برای مطب دندانپزشکی انتخاب کرد؟

 

 

چگونه می توان کمپرسور مناسب را برای مطب دندانپزشکی انتخاب کرد؟

دنتی شاین خانه طیف وسیعی از تجهیزات طراحی شده برای مطب های دندانپزشکی در هر اندازه است. ما طیف گسترده ای از کمپرسورها را داریم که انتخاب کمپرسور را برای شما آسان می کند که بهترین نیازهای شما را برآورده می کند. هر کمپرسور دنتی شاین 100% بدون روغن است و تامین بی وقفه هوای تمیز، خالص و خشک را تضمین می کند. شما می توانید مدلی را بر اساس اندازه مطب خود و رویه هایی که در آنها تخصص دارید انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر مطب شما راه حل های دندانپزشکی و زیبایی را ارائه می دهد، ممکن است بخواهید کمپرسور خشک افقی ما را بررسی کنید که با CAD بهترین کار را می کند. /تجهیزات CAM. کمپرسورهای سیلندر افقی ما به دلیل کنترل صدا و ویژگی های هوای بدون آلاینده، محبوب ترین کمپرسورها در میان صاحبان کلینیک های خصوصی هستند. آیا بیش از حد از خمیر دندان استفاده می کنید؟

چه شما یک پزشک انفرادی با یک صندلی دندانپزشکی در مطب خود باشید، یا رئیس یک مرکز مراقبت های بهداشتی دهان و دندان با اندازه بزرگ که نیازهای صدها بیمار روزانه را برآورده می کند، ما تضمین می کنیم که آنچه را که نیاز دارید، و شاید بیشتر، پیدا کنید. در دنتی شاین برخی از مدل های محبوب در مجموعه ما عبارتند از کمپرسورهای 1، 2 و 3 سیلندر، کمپرسورهای تک سر و دو سر و کمپرسورهای شش سیلندر دو و سه سر.

هزینه کمپرسور کاتانی چقدر است؟

هزینه هر کمپرسور هوای دنتی شاین بسته به مدل و اندازه متفاوت است و اساساً به نیازهای عمل دندانپزشکی بستگی دارد. به عنوان مثال، کمپرسورهای سیلندر دو سر می توانند بین 6700 تا 7800 دلار قیمت داشته باشند. مهم است که به یاد داشته باشید که کمپرسورهای هوای بدون روغن با مکانیزم خود روان کننده یک سرمایه گذاری یکباره برای صاحبان کلینیک هستند که کیفیت هوا و رضایت بیمار را از هر روشی ارزش می دهند. کمپرسورهای تک سر با قیمت کمتر از 5000 دلار در دسترس هستند و برای کارهای تخصصی خصوصی با اندازه کوچک ایده آل هستند.

این مقاله را هم بخوانید :   راهنمای کامل برای تمیز کردن تشک تخت با جوش شیرین و سرکه

برخی از برجسته ترین ویژگی هایی که کمپرسورهای دنتی شاین را نسبت به سایر کمپرسورهای هوا بهتر می کند عبارتند از:

فیلترهای استریل کننده که می توانند برای همه مدل ها مناسب باشند
کمپرسورهای بدون روغن که کیفیت هوای خالص و خشک درجه یک را تضمین می کنند
پیستون ها و قطعات متحرک با روان کننده پوشانده شده اند تا احتمال سایش و آسیب را به حداقل برسانند
مخازن پوشیده از قطعات پلاستیکی کاهش دهنده صدا
کمپرسورهای مجهز به 4 فیلتر که حفظ و تامین عالی هوا را تضمین می کند
طراحی شده تا این تجهیزات را با هر اندازه و اندازه ای متناسب با دندانپزشکی کند

منبع :

https://avizhehsaz.ir/آیا-بیش-از-حد-از-خمیر-دندان-استفاده-می-ک/