حوله های ارزهای دیجیتال با موفقیت در سراسر مرزها حرکت می کنند

با گسترش قابلیت‌های دیجیتال، جهان کوچکتر می‌شود. با این حال، انتقال و جریان آسان پول ادامه ندارد. ارزهای رمزنگاریها به عنوان راه حلی برای مقابله با حواله داده اند، اما هنوز تازه شروع به کارکردن کرده اند.

پرداخت های فرامرزی موضوعی داغ در موارد استفاده از ارزهای دیجیتال است. بحث در مورد استفاده از رمزارزها ارسال و دریافت پول را در سراسر جهان متحول می کند، کم نیست.

 

با این حال، برای دولت‌ها مفید است، یکی از نقاط قوت واقعی ارزهای دیجیتال برای بهبود پرداخت‌های بین‌مرزی، در حواله‌های مهاجران نهفته است.

اینها به طور خاص به انتقال وجوه توسط کارگران مهاجر اشاره دارد. این پول پول را به خود کشور، یا به حساب و یا به خانواده‌شان می‌فرستند.

انتقال پول اقتصادها را ادامه می دهد

برای ارسال با درآمد پایین و متوسط، حواله‌ها بخش مرکزی اقتصاد و توسعه کلی است.

برای بسیاری از این کشورها، دسترسی به فرصت‌ها و فرصت‌های کسب درآمد در کشور ضعیف است. در نتیجه، بسیاری سعی می کنند در خارج از مرزهای خود کار پیدا کنند. این درآمدی که از نیروی کار مهاجر در سراسر جهان وارد کشور می‌شود، می‌تواند به فعالیت‌های اقتصادی کمک کند.

حتی COVID-19 نیز مانع از جریان پول در سراسر مرزها نشد. در گزارش بانک جهانی، سال 2020 شاهد جریان های حواله به صورت رسمی با درآمد متوسط ​​و پایین به 540 میلیارد دلار می رسید. این میزان نسبت به سال 2019 تنها 1.6 درصد کاهش داشته است.

ارزهای رمزنگاری شده و حواله‌ها

این نوع انتقال برای قرن ها ادامه دارد، قبل از اینکه فناوری تا حدودی آنها را ساده کند. مردم پاکت های پول نقد را برای اقوام همراه با کسانی که در سفر بودند می فرستادند. در آن زمان، اطمینان کمی وجود داشت که پول نقد خواهد رسید.

با این حال، پیشرفت‌های فناوری‌های استرس را برای کار در سراسر جهان به طور کامل برطرف کرد. اگر در برخی مکان‌ها آسان‌تر است، اما به طور کلی، این روند اگر زیاد نباشد، چند بار است.

برای مثال، حتی با بهبود گزینه‌های انتقال پول فین‌تک، از کارگر مهاجر زیمبابوه ساکن آفریقای جنوبی، درصدی برای انتقال از طریق شخص ثالث می‌شود. بنابراین، برخی از درآمدهای خود را از دست می دهند.

علاوه بر این، اسناد مورد نیاز نیز بسیار مهم است. بسته به، اسنادی مانند شناسه یا شماره گذرنامه، عکس شناسنامه و سایر موارد مشابه با «خطا مشتری» (KYC) باید مبلغ رعایت شود.

این جایی است که ارزهای دیجیتالی خود را به ارمغان می آورند.

«مزایای متعددی وجود دارد. ارسال از طریق کریپتو ارزان‌تر و سریع‌تر از روش‌های سنتی ارسال پول است. کریپتو بدون حاشیه است. جان کولسون، مدیر ارشد مارکت به عنوان Yellow Card می‌گوید: «شما می‌توانید در هر کجای دنیا با هزینه بسیار کم پول ارسال کنید.

در حالی که ممکن است KYC در صرافی‌های هنوز نیاز باشد، هزینه‌های بالای متحمل شده در هردو طرف به طور قابل توجهی کاهش می‌یابد.

«ارزهای رمزنگاری هزینه کمتر، گزینه‌های ارزان‌تر و سریع‌تری را برای ارمغان می‌آورند که روش‌های سنتی مانند MoneyGram، Western Union و WorldRemit را مختل می‌کنند. Tadii Tendayi، بنیانگذار BitFlex مستقر در زیبابوه، می گوید: این یک چیز خوب برای صنعت حواله است.

حواله: ارسال و دریافت

یکی از جنبه های مهم حواله های مهاجر، نیاز به دسترسی آسان به پول نقد است. این امر به ویژه در صورتی صادق است که شخصی آن را برای خانواده خانواده به خانه بفرستد.

وقتی صحبت از ارزهای دیجیتال به میان می‌آید، رمپ‌ها و ریل‌های شخص ثالث برای امکان پذیرایی این امر کلیدی هستند.

بعید است که اکثر کارگران مهاجر یا مهاجران هر باری را ارسال کنند که در خانه آموزش دهند که چگونه ارزهای دیجیتال خود را در مبادله بفروشند.

انجام این کار غیرمکن نیست. با این حال، کمی چالش برانگیزتر و خسته کننده تر است این به خصوص اگر کسی هستید که پول خانه را برای اقوام کمتر آشنا به فناوری می فرستید.

«با ارائه رمپ‌های پرداخت محلی در سراسر آفریقا، مأموریت ما رفع این مشکل است. علاوه بر این، ما آموزش هایی را برای کمک به کاربران برای درک رمزنگاری ارائه می دهیم.

صرافی‌های متفاوت کارت زرد این فرآیند را آسان‌تر می‌کند. با این حال، دسترسی به ارزهای دیجیتال به عنوان پول نقد از دیگر طرف هنوز یک مانع است.

آندری شوچنکو، یکی از علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال، توضیح می‌دهد: «Crypto به من امکان می‌دهد به طور بالقوه برای بستگانم در دونتسک، شهری که مدت هفت سال کاملاً از بانکداری جهانی جدا شده است، پول ارسال کنم. p>

«سیستم‌های بانکی اتحادیه اروپا و کشورهای اروپایی/روسیه بسیار مخدوش هستند و حساب‌های بانکی اکثر مردم حتی کدهای سوئیفت ندارند. او توضیح می دهد که همه اینها به «کارت ها» متکی است.

در مورد خود، شوچنکو می‌تواند ارز رمزنگاری شده را به یکی از این “کارت‌های” بانکی ارسال کند، بنابراین از توضیح مبادله به هر کسی در طرف دیگر اجتناب می‌کند.

مزایای همتا به همتا برای حواله‌ها

در کنار نیاز به خرید ارز رمزنگاری شده از یک صرافی قابل دوام و احتمالاً مطمئناً از دریافت آن به شکل قابل استفاده مانند پول نقد از طرف دیگر، یک تعداد تعداد افراد بدون بانک در جهان است.

طبق گزارش بانک جهانی، حدود 1.6 بالغ بدون بانک هستند. این بدان معناست که آنها به خدمات بانکی یا مالی دسترسی ندارند.

به این ترتیب، زمانی که هیچ حساب بانکی برای ارسال ارز دیجیتال فروخته شده به آن وجود ندارد، یک صرافی ارز دیجیتال مشخصه خاصی ندارد.

این مقاله را هم بخوانید :   چرا باید بیمه تکمیلی سامان را از نیکسا درمان بخریم؟

نمونه‌های از یک پلتفرم همتا به همتا که چنین خدماتی ارائه می‌کند Paxful است. این پلتفرم بیش از 350 روش پرداخت را امکان پذیر می کند و نیاز به بانک را از بین می برد.

این مکان است که بسیار از فین‌تک‌های چشمگیر با درآمد متوسط ​​پایین وارد می‌شوند. تعداد افرادی که بدون بانک یا دارای بانک ضعیف هستند، مدت‌هاست که از روش‌های جایگزین برای ارسال و دریافت پول استفاده می‌کنند.

ابزارهایی مانند M-Pesa به کاربران امکان می‌دهند بدون نیاز به ورود به اینترنت پول ارسال کنند. ارزهای دیجیتال با انتقال بین کاربران از طریق داده های خدمات تکمیلی بدون ساختار (USSD) به فیات می پیوندند.

در کنیا، KotaniPay به پروتکل‌های بلوک چین اجازه می‌دهد یکپارچه شوند. پلتفرم های موبایل پول. کاربران می‌توانند بیت کوین، سلو، اتریوم و EOS را دریافت و خرج کنند. همه بدون دسترسی به اینترنت یا نیاز به استفاده از استفاده از صرافی.

درک نیازهای پرداخت در زمین

خدماتی که توسط Ng ذکر شده است، خدماتی که در کمال درآمد مورد توجه قرار می گیرند، خدماتی هستند که به نیازهای موجود در محل پاسخ می دهند.

درک این جریان پرداخت های فرامرزی، عملکرد اقتصادهای محلی و انطباق با این نیازها.

«با ارائه رمپ‌های پرداخت محلی در سراسر آفریقا، مأموریت ما رفع این مشکل است. علاوه بر این، ما آموزش هایی را برای کمک به کاربران برای درک رمزنگاری ارائه می دهیم.

این نوع همکاری مستلزم آن است که کسانی که با افراد حاضر زمین کار می کنند در محل قرار گیرند.

«ما از کاربران خود شروع به انجام می‌دهند که [کارت‌های هدیه] یکی از روش‌های انتخابی است که از آنها استفاده می‌کنند. نگ می‌گوید: ما برای توسعه استراتژیک آن را از بازاری که کرده‌ایم، زیرا می‌دانیم این راهی است که آنها هم برای ورود به خدمات بانکی هک کرده‌اند.

این در برنامه های BitFlex نیز مشهود است. تندی توضیح می دهد که با راه اندازی کیف پول BitFlex خود، کاربران زیمبابوه می توانند با استفاده از Cel حواله کنند.o دلار stablecoin. از طرف دیگر، می‌توان به محلی پول نقد کند.

برای کشوری مانند زیمبابوه، این موضوع کلیدی است. پول ملی اخیراً از بیش از یک دهه استفاده از دلار آمریکا احیا شده است. ماهیت نامطمئن آرزوی جدید، نقل و انتقالات در ارزهای دیجیتال را به شرط اطمینان‌تری برای کسانی که در این کشور تبدیل می‌شوند.

استفاده از ارزهای دیجیتال در کم درآمد پیشرفت‌هایی را به همراه دارد

نیاز و درخواست برای حواله‌های ارزهای دیجیتال وجود ندارد.

کولسون می گوید: مردم در سراسر آفریقا تجارت می کنند، می فرستند و پس می گیرند.

گزارش ChainAnalysis در مورد علاقه های دیجیتال نشان داد کههند ویتنام در کنار مرز و پاکستان شاهد جهش های عظیمی بودند.

اگرچه سرمایه‌گذاری نهادی وجود داشت، سرمایه‌گذاران خرده‌فروشی بخش عمده‌ای از کسانی را تشکیل می‌دهند که درگیر ارزهای دیجیتال هستند.

گزارشی از ChainAnalysis می‌گوید: «در بازارهای نوظهور، بسیار برای حفظ پس‌انداز خود در برابر کاهش ارزش ارز، ارسال و دریافت حواله‌ها و انجام معاملات تجاری به ارزهای دیجیتال روی می‌آورند. ویتنام و هند به طور خاص در حال افزایش در پذیرش بودند.

به طور کلی، ورودی‌های حواله هند برای سال 2020 83 میلیارد دلار بود. در ویتنام، حواله‌های شخصی در سال 2020 6.3 تولید ناخالص داخلی کشور.

به طور کلی، با درآمد متوسط ​​پایین به ویژه در مقایسه با برخی از همتایان پردرآمد خود، پذیرش قابل توجهی دارند.

آیا موارد استفاده واقعی وجود دارد؟

با این حال، تشخیص اینکه آیا همه این انتقال‌های رمزنگاری به طور خاص حواله‌های مهاجر هستند یا خیر، مشکل است.

 

این منطقی است زیرا نمی‌توانم دقیقاً بدانم که مردم از ارزهای دیجیتال خود برای چه استفاده می‌کنند، مگر اینکه آن را اعلام کنند. هیچ فروش بیت کوین یا اتریوم مرجعی ندارد که بگوید «پرداخت به مادرم».

به این ترتیب، ردیابی تعداد افرادی که واقعاً از این فناوری برای ارسال پول در سراسر جهان استفاده می‌کنند، می‌شوند.

با این حال، کسانی که در زمین هستند، می توانند وجود داشته باشند و مردم به این راه حل جدید و بدیع می رسند.

تندای می‌گوید: «من معتقدم امروزه افراد بیشتری از حواله‌های بلاک چین/کریپتو بیشتر از همیشه استفاده می‌کنند، زیرا مزایا بسیار بیشتر از معایب است.

Ng موافق است. در یک نظر ارزیابی اخیر از کاربران Paxful، 22٪ از 230000 پاسخ دهنده که از این سرویس برای ارسال پول به خانواده و دوستان استفاده می کنند.

“ما هرگز واقعاً واقعاً خودمان را به عنوان چیزی برای این کار نمی شناسند. کاربران ما فوق العاده هستند و در حال حاضر از آن استفاده می کنند. گزینه‌ای در دسترس آنهاست. کسانی که در مورد ما باخبر شده‌اند متوجه می‌شوند که می‌توانند بدون هیچ گونه زنگ و سوت پلت فرم ما را برای این کار استفاده کنند.»

https://hoseinifinance.com/blog/edu/introduction-bourse/

توجه به این بخش

در حالی که ممکن است در مورد ارزهای دیجیتال برای حواله‌ها بیشتر مورد استفاده قرار گیرد، شواهد مبنی بر برخی نقل و انتقالات برون مرزی در حال حاضر انجام می‌شود.

با رشد پذیرش کریپتو، نوآوری‌ها و منابع کلیدی از کسانی که واقعاً از سکه‌ها و توکن‌ها استفاده می‌کنند به دست می‌آیند. این امر حواله‌های مهاجران را به بخشی تبدیل می‌کند که ارزش آن را دارد.