آموزش های لازم و ضروری در مورد خرید املاک

املاک

 

یکی از مهمترین چیزهایی که به عنوان فروشنده باید به خاطر بسپارید این است که تاریخ بررسی پیشنهاد تاریخ سختی نیست. شما مجاز به پذیرش یک پیشنهاد قبل از آن هستید و مجبور نیستید روزی که همه پیشنهادات را بررسی می کنید چیزی را بپذیرید – یا اصلاً اگر آنها خوب نیستند.

خرید خانه یک تعهد بزرگ است. قبل از شروع خرید ملک یا مقایسه گزینه های وام مسکن، باید مطمئن شوید که آماده هستید تا صاحب خانه شوید. آیا نمی دانید که آیا باید خانه بخرید ؟ بیایید به برخی از عواملی که وام دهندگان و صاحبان خانه باید در نظر بگیرند نگاه کنیم.

طبق آمار اداره سرشماری ایالات متحده ، در دو دهه گذشته، تعداد زوج های مجردی که با هم زندگی می کنند از 6 میلیون به 17 میلیون رسیده است. چه در حال اجاره آپارتمان باشند و چه خرید خانه، بسیاری از زوج ها تصمیم می گیرند بدون اینکه ازدواج کنند با هم زندگی کنند. اگر از ازدواج منصرف می شوید اما قصد خرید خانه با شریک زندگی خود را دارید، ابتدا باید چند فاکتور کلیدی را در نظر بگیرید.

این مفهوم ممکن است برای شما غریب به نظر برسد، حتی اگر برای مدت طولانی در املاک و مستغلات سرمایه گذاری کرده باشید. پس از جمع آوری لیست گسترده ای از سرمایه گذاری ها، به پرتفوی خود به عنوان راهی برای پیگیری رزومه سرمایه گذاری املاک خود فکر کنید. بیایید به برخی از نکات و نحوه نمایش مجموعه کامل املاک و مستغلات خود بپردازیم. ساختن یک پورتفولیوی قوی پایه و اساس درک رویکرد کلی منحصربفرد شما در زمینه سرمایه گذاری املاک و پرتفوی املاک را ایجاد می کند.

خرید خانه به ندرت یک فرآیند سریع است. اما وقتی بالاخره پا به خانه رویایی خود گذاشتید، همه وقت، عرق و اشک شما ناگهان ارزشش را دارد. هنگامی که پیشنهاد شما پذیرفته شد، احتمالاً به دنبال این هستید که در اسرع وقت وارد خانه شوید و زندگی جدید خود را شروع کنید، اما یک مرحله کلیدی هنوز باقی مانده است: ارزیابی خانه .

خرید قسطی آپارتمان در تهران 

به عنوان مثال، اگر خانه ای سه خوابه و دو حمام با 1500 فوت مربع فضای نشیمن دارید که قصد فروش آن را دارید، یافتن خانه هایی با آمار مشابه در همان منطقه عمومی راه خوبی برای شروع تخمین ارزش ملک شماست. .

وقتی صحبت از پایداری می شود، بیشتر تقریباً همیشه بیشتر است. این امر به ویژه در مورد هزاره ها صادق است، که 38 درصد از کل خانه های فروخته شده در سال 2020 را خریداری کردند. این گزارش روند نشان می دهد که ویژگی های سازگار با محیط زیست برای خریداران خانه های جوان بسیار مهم است، همانطور که مقرون به صرفه است. خانه‌های کوچک‌تر و کم‌مصرف‌تر، خانه‌های بزرگ‌تر را در چشم خریداران هزاره شکست می‌دهند.

پیش خرید در چیتگر

بسیاری از ایالت ها در قوانین مالک و مستاجر خود، حمایت هایی را برای قربانیان خشونت خانگی لحاظ می کنند. مستاجرانی که قربانی خشونت خانگی شده اند ممکن است حق فسخ قرارداد اجاره خود را بدون مجازات داشته باشند. معمولاً، عمل خشونت آمیز باید در گذشته نزدیک اتفاق افتاده باشد، معمولاً در سه تا شش ماه گذشته. 10

اگر خانه شما برای مدت طولانی در بازار مانده است، همیشه دلیل آن مشخص نیست. این به این دلیل است که عوامل زیادی تعیین می کنند که خانه شما با چه سرعتی به فروش می رسد. محله شما، وضعیت فعلی خانه شما و شرایط بازار، همگی نقش دارند.

مشارکت املاک و مستغلات یک استراتژی سرمایه گذاری است که نقاط قوت دو یا چند سرمایه گذار را در یک ملک سرمایه گذاری ادغام می کند. به طور معمول، مشارکت ها به عنوان فعال، که در آن همه طرف ها به طور مساوی مسئولیت مدیریت روزانه را بر عهده دارند، یا غیرفعال، به عنوان ابزاری برای جذب سرمایه از سرمایه گذارانی که آنقدر درگیر نیستند، طبقه بندی می شوند.

وقتی یک ملک کلید در دست می‌خرید، خانه‌ای می‌خرید که فوراً جریان نقدی کسب می‌کند. شما در زمان صرفه جویی می کنید زیرا مجبور نیستید به دنبال مستاجر باشید. شما همچنین در پول خود صرفه جویی می کنید زیرا لازم نیست نگران هزینه های حمل و نقل باشید (تقویت هزینه های مالکیت خانه بدون مستاجر.)

یکی از دائمی ترین سوالات در مورد فروش خانه این است که آیا باید قبل از فروش آن را ارتقا دهید یا خیر. در حالت ایده‌آل، شما می‌خواهید خانه‌ای را به قیمتی بیش از مبلغی که پرداخت کرده‌اید بفروشید، اما پاسخ می‌تواند پیچیده باشد، زیرا برخی از بازسازی‌ها و افزودن‌های خانه هرگز ارزش خانه شما را به اندازه‌ای افزایش نمی‌دهند که بتوانید هزینه‌های آن را هم کاهش دهید. در اینجا چیزی است که باید بدانید وقتی می‌پرسید قبل از فروش خانه‌تان چه بازسازی‌ها و به‌روزرسانی‌هایی را باید انجام دهید.

اگر همچنان ملک را می‌خواهید، می‌توانید شریک خود را بخرید. این روی دارایی و توانایی شما برای گرفتن وام تعیین کننده است. اگر این یک راه حل عملی برای شما نیست، باید ملک را بفروشید و درآمد حاصل از آن را تقسیم کنید. در یک LLC ، معمولاً شرکای ساختمان را می فروشند، درآمد آن را تقسیم می کنند و سپس LLC را منحل می کنند. همکاری با یک وکیل برای کمک به شما در عبور از این مرحله پیچیده در فرآیند انحلال بسیار مهم است.

خرید یک خانه تاریخی می تواند یک تجربه هیجان انگیز باشد. برای برخی که امکان خرید خانه را بررسی می کنند، هیچ چیز فریبنده تر از یک خانه قدیمی نیست، به خصوص اگر در فهرست ملی مکان های تاریخی ثبت شده باشد و در یک منطقه تاریخی واقع شده باشد.

ارزش ارزیابی شده توسط یک ارزیاب حرفه ای املاک و مستغلات به یک ملک اختصاص می یابد. در مقابل، ارزش بازار یک ملک توسط خریداران تعیین می‌شود، که دارایی‌های املاک را بر اساس آنچه فکر می‌کنند قیمت یک ملک باید باشد و مهمتر از همه، آنچه که حاضرند برای آن بپردازند، ارزش گذاری می‌کنند.

وقت گذاشتن از قبل برای بیان شرایطی که بر اساس آن معامله ملک انجام می شود و محافظت در برابر سکسکه های احتمالی یا رویدادهای غیرمنتظره مهم است، زیرا می تواند به شما کمک کند از موانع قانونی یا مالی احتمالی در قسمت عقب جلوگیری کنید.

اگر برای خرید ملک پول نقد ندارید، باید بهترین راه را برای خرید سرمایه جدید خود در نظر بگیرید. برای بسیاری از سرمایه گذاران، این به معنای خرید وام مسکن جدید با وام دهنده است. وامی که انتخاب می کنید تا حد زیادی به وضعیت سرمایه گذاری فعلی شما بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر قصد دارید چندین ملک را به طور همزمان تأمین مالی کنید، وام های در دسترس شما نسبت به وام مسکن برای خانه اصلی شما شرایط پیش پرداخت و نرخ بهره بالاتری خواهند داشت.

ممکن است این تصمیم تنها با شما نباشد. وام دهنده شما قطعا نظری خواهد داشت. به یاد داشته باشید، تأیید اولیه شما به اعتبار و وضعیت مالی شما بستگی دارد ، اما تأیید نهایی اغلب به ارزش خانه ای که می خواهید بخرید بستگی دارد، زیرا این تضمین برای وام است.

خرید خانه یک رویداد هیجان انگیز است، اما بسیاری از آمریکایی ها به دلیل عدم وجود گزینه های موجود در بازار املاک و مستغلات، در تلاش برای یافتن خانه رویاهای خود هستند. موجودی کم جوامع در سراسر کشور را آزار می دهد.

از دیدگاه سازنده، مواد مورد نیاز برای ایجاد متراژ مربع اضافی درصد کمی از هزینه های کلی ساخت یک خانه جدید است . افزایش متراژ مربع روشی آسان و نسبتا ارزان برای افزایش درک خریدار از ارزش است.