نوامبر 30, 2020

کیفیت گزارشگری مالی

3-7 متغیرهای پژوهش …………………………………………………………………………………………………………………….. 63
3-7-1 متغیرهای مستقل ………………………………………………………………………………………………………………….. 63
3-7-2 متغیرهای وابسته …………………………………………………………………………………………………………………. 64
3-7-3 متغیرهای کنترلی ………………………………………………………………………………………………………………… 65
3-8 فرضیات تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………. 66
3-9 روش تجزیه و تحلیل داده ها………………………………………………………………………………………………………. 68
3-9-1 انواع داده ها…………………………………………………………………………………………………………………………… 69
3-9-1-1 مزایای استفاده از داده های تابلویی……………………………………………………………………………………… 70
3-9-2 تجزیه و تحلیل همبستگی …………………………………………………………………………………………………….. 70
3-9-2- 1 ضریب همبستگی …………………………………………………………………………………………………………….. 70
3-9-2-2 ضریب تعیین…………………………………………………………………………………………………………………….. 71
3-9-3 آزمون F ………………………………………………………………………………………………………………………………. 71
3-9-4 تصمیم‎گیری برای رد یا پذیرش فرضیه …………………………………………………………………………………… 72
3-10 خلاصه فصل ……………………………………………………………………………………………………………………………..
73
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده‎ها
4-1 مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………………….. 75
4-2 آمار توصیفی …………………………………………………………………………………………………………………………….. 76
4-3 آمار استنباطی ………………………………………………………………………………………………………………………….. 76
4-4 برآورد کیفیت گزارشگری مالی …………………………………………………………………………………………………… 77
4- 5 مدل اول…………………………………………………………………………………………………………………………………… 77
4-5-1 ضریب همبستگی ………………………………………………………………………………………………………………….. 79
4-5-2 آزمون ایستایی …………………………………………………………………………………………………………………….. 80
4-5-3 آزمون چاو……………………………………………………………………………………………………………………………. 81
4-5-4 برازش مدل……………………………………………………………………………………………………………………………. 81

نوشته ای دیگر :   رویکرد الماس وفاداری